The role of external stimuli and peer feedback in user-generated content production: Evidence from fanfiction

Cyfrowe zdrowie made in Germany: jak Niemcy cyfryzują sektor ochrony zdrowia?

When «the» market loses its relevance: an empirical analysis of demand-side linkages in platform ecosystems

Analiza efektywności polskiego systemu sądownictwa z wykorzystaniem narzędzi modelowania tematów

Public Diplomacy and Hybrid Media Activism: Online Diplomatic Participation and Citizens’ Counter-Narratives to the 2016 US Presidency

Uwarunkowania funkcjonowania ekosystemu blockchainowego w Polsce

Gravity and trade in video on demand services

Międzynarodowe prawo gospodarcze w czasach gospodarki cyfrowej: kto wymyśla, a kto kopiuje regulacje?

Towards a human-centric internet: challenges and solutions. Mapping key tech and policy topics with text-mining

Brand communication and the Attention Economy

Mapowanie kluczowych wyzwań społecznych związanych z rozwojem technologii za pomocą metod text-mining

Economy of attention and digital consumption: overview over the last two years

Online harassment and hate speech: gendered dimensions

Wpływ COVID-19 na sposób spędzania czasu w ciągu dnia – na podstawie danych YouTube oraz Google Trends

Does Online Dating Challenge Gendered Marital Practices?

Artificial Intelligence Work and Market Power on Online Labour Markets

Information spreading processes and polarisation

Assessing Apple’s App Tracking Transparency

Exploring home-bias and the economic features of the cultural and creative industries in crowdfunding success

Do television and social media make youth vain?